פסיכולוגיה חברתית
מודלים פסיכולוגיים בעיצוב עולם העסקים – מהנעת עובדים ועד לבה של חווית הלקוח (נכון לאפריל 2025) במאה ה-21, הצלחה עסקית אינה נמדדת עוד רק בנתונים פיננסיים גרידא. ארגונים מובילים מבינים כי המפתח...
156
שלושה צעדים להצלחה כאשר אחרים מאחלים לך כישלון – חוסן, מטרות ותכנון אסטרטגי המסע להשגת מטרות אישיות ומקצועיות כרוך לעיתים קרובות בהתמודדות לא רק עם אתגרים אובייקטיביים, אלא גם עם התנגדות אנושית....
198
נקמה: רגשות, השפעות ודרכי התמודדות רגש הנקמה הוא אחד הרגשות האנושיים העמוקים והעתיקים ביותר. הוא שזור במארג ההיסטוריה האנושית, מופיע במיתולוגיות, בספרות, בקולנוע, ומשפיע על יחסים בינאישיים,...
427
איך למשוך, להעסיק ולשמר את דור ה-Z ככל שדור ה-Z – צעירים שנולדו בערך בין השנים 1997 ל-2012 – הולך ומשתלב בכוח העבודה הגלובלי והמקומי, מנהלים וארגונים ברחבי העולם ניצבים בפני הזדמנות ואתגר...
166
כיצד יזמים יכולים להפיק תועלת מהבנת הפסיכולוגיה יזמות היא הרבה יותר מאסטרטגיה עסקית או תוכנית פיננסית. זהו מסע אינטנסיבי, רווי אי-ודאות, סיכון ואתגרים, הדורש שילוב ייחודי של תכונות אישיות,...
175
תובנות פסיכולוגיות על פוליטיקה בארגונים בכל ארגון שבו בני אדם מקיימים אינטראקציה, קיים היבט בלתי נפרד ולעיתים מורכב המכונה פוליטיקה ארגונית (Organizational Politics). אין מדובר בהכרח בתופעה...
148
הפסיכולוגיה מאחורי הצלחת מנהיגות נשים בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי משמעותי בנוף המנהיגות הגלובלי והמקומי, עם ייצוג גובר של נשים בתפקידי ניהול בכירים במגוון מגזרים. שינוי זה מעלה שאלות מרתקות...
166
יישום פסיכולוגיה ארגונית בעולם העבודה בעשור האחרון, שינויים גלובליים, קדמה טכנולוגית וטרנספורמציות חברתיות הגבירו את ההכרה כי הצלחה ארגונית אינה תלויה רק במודלים עסקיים, אסטרטגיות שוק או יעילות...
167
תובנות פסיכולוגיות מאחורי מותגים חזקים בעידן שוק מוצף מוצרים ושירותים, מותגים חזקים ומצליחים אינם מסתפקים עוד במכירת פונקציונליות בלבד. הם שואפים, ומצליחים, לחדור עמוק לליבת החוויה האנושית –...
178